Sudar skrivi onaj koji je prekršio pravila, a smrt onaj koji nije poštovao ograničenje brzine. To mogu biti i dva različita lica u istoj saobraćajki. Šta je ovde u pitanju zaista ne znam, ali bih više pažnje posvetio onome koji je išao pravo nego onome što je skretao.
Do šestesete godine vožnja vožnja kola, bajsa, trotineta i bilo čega što ide u javni saobraćaj..A do šesdesetpete može da se politički opredeljuje-glasa na lokalnom, republičkom i pokrajnskom nivou...Nadam se ovakvom zakonu..
Prvo, iskreno saučešće porodici.
Drugo, pre 10tak godina neki hrvatski auto časopis je obavio i objavio istraživanje u vezi godina i pređenih km i udesa... i zamislite koja generacija ima ubedljivo najviše skrivljenih saobraćajnih nesreća po pređenom kilometru? Vozači 65+, zatim slede mlađi od 25...
a srednja genracija, tj radno sposobni imaju najviše nesreća sa smrtim ishodom....
tako da nije u redu generalizovati stvari... a ko je ovde kriv nije na nama da kažemo...
Ja lično primećujem da neki ljudi ne shvataju važnost davanja "žmigavca" za bezbednost svih učesnika u saobraćaju. Od velike je važnost da SVI učesnici znaju koji vam je pravac kretanja iako na ulici "nema nikog". Pokazivač pravca treba uključiti prilikom svake promene pravca kretanja. I ne trubite nikada ko Boga vas molim .
Ljudi u Srbiji su skloni diskriminaciji. Diskriminaciji po starosnoj dobi, verskoj opredeljenosti, boji kože, polu, seksualnoj opredeljenosti, predrasudama raznih vrsta. To je dokaz zaostalosti našeg društva. Takva diskriminacija je u Nemačkoj na primer zabranjena i kažnjiva. Iz teksta se ne može zaključiti krivac za nesreću . Ali neki su bez dokaza zaključili da je krivac čovek zbog svojih godina. Uverenje se izdaje prema zdravstvenom stanju a ne prema godinama. Čovek može biti potpuno zdrav i sa 90 godina. U Nemačkoj je veliki broj ljudi koji voze i u desetoj deceniji života. Ja sam lično mlad ali mi to baš upada u oči. Po godinam se ne zaključuje zdravstveno stanje,krivac prekršaja ni bilo šta drugo.
Je u Srbiji znak da nagaziš gas jer možeš stići...
Učesnik sam u saobraćaju već 20g, od punoletstva, ne sećam se da je ikada bilo ovoliko nasilničke vožnje. Na žalost to su uglavnom mlađa lica, iz mojih iskustava.
...ove tastatura "stručnjake": od 1992. vozim i non stop sam, zbog posla, u saobraćaju..znam zašto sam napisao dokle da bude granica..raspitajte se malo kod medicinskih radnika, koliki pritisak trpe, da izdaju uverenja starijim ljudima..a, kada vam matorci uđu u kružni, u kontra traku, shvatićete.
Veoma priglup komentar. Ko je željan jurnjave, neka izađe na auto put ili na Mišeluk, nije daleko. Očigledno je u pitanju nezrela ličnost, čiju bi vozačku dozvolu, ako je ima, svakako trebalo preispitati. Možda mu je tata kupio dozvolu za 20 rođendan. nakon 2 godine bezuspešnih pokušaja.
Vozi 30 km/h, neće da nauči pravila kružnog toka, pa svaki put kada ulazite i izlazite sa njom u isti, prekrstite se. Uz sve moje molbe, ne odustaje od vožnje...jer kaže "ovi u komisiji su procenili da mogu da vozim".
Sadmo ozbiljan lekarski pregled. Ja imam 66 god. i vozim solidno.Ali znam mnoge koji su totalno nesposobni a imaju lekarsko odobrenje, koje se izdaje i preko veze a i olako bez ikakvog pregleda.
Pretpostvljam da voziš 2-3 godine, veruj mi takvi su najgori vozači. Misle da su nešto naučili jer nisu skroz početnici pa se osile i voze kao da imaju 9 života. POstoje pravila kako se vozi u gradu , brzina žmigavci ,ne siledžijska vožnja. Retko ko šta poštuje, na semaforu ako nije legao na sirenu nije ništa taj dan uradio...
I ja bi uvela uslov za svakodnevno testiranje za sve do 25 godina pošto oni voze hormonima a ne mozgom. Uostalom profil osoba koje izazovu udes odgovara mladima i nabeđenima a ne starijim vozačima.
Treba mnogo ozbiljnije pristupiti proceni psihofizičke sposobnosti za vožnju kod svih, a posebno kod starijih vozača. Mi smo imali situaciju sa starijim članom porodice gde je svima bilo jasno da nije sposoban da vozi, sem lekarima na komisiji. Vozio je sporo, pa nije napravio neku ozbiljnu štetu, ali dešavalo se da siđe s puta bez ikakvog razloga, zaboravi gde je parkirao, zaboravi da sipa gorivo, svaki dan nova ogrebotina, lamelu menja na svakih mesec-dva... a lekarski prođe.
Svaki dan u saobraćaju sretnem gomilu vozača koji voze nevešto, kroz Cara Dušana po sredini dve trake, kod Futoške ne vide zelenu strelicu za levo, ne umeju da se parkiraju ili isparkiraju sa mesta gde komotno može omanji kamion da stane, koče u srednjoj traci pa se onda prestrojavaju u levu ili desnu, staju na svoje zeleno da propuste pešake koji stoje na crvenom svetlu... Bahati vozači su najveća opasnost, ali ovi nisu bahati, nego nesposobni za pravilnu vožnju, ali neko je procenio da jesu.
Ako ne može pre 18, ne bi trebalo ni preko 70 izdavati vozacke dozvole. Da ne bude zabune, dozvolu imam od 13.3.1981. i nemam još puno do 70 godina. Shvatite ovo kao moje skromno mišljenje....
Prolazila sam oko 6h kroz pomenutu raskrsnicu, neka se zapitaju svi koji osuđuju starije vozače ko je skrivio saobraćajni udes, jer zbog siline udara i verovatno neprilagođene brzine , moglo se pretpostaviti da je bilo poginulih.
Crnom automobilu ( mislim da je u pitanu Audi) se od siline udara, bukvalno raspao ceo prednji deo.
Lupaš dečko gluposti. Uskoro će 70 godina biti granica za penzionisanje, do koje će ljudi biti radno sposobni. Recimo u Holandiji, Danskoj, Islandu,Italiji,koji su po vama mladima sinonim uređenog društva, je odavno već granica za penzionisanje 67 godina sa tendencijom pomaka na 70.A ti bi kod nas, tako "progresivan" da "zatucaš" sa 70-et.
Nek vozi i sa 100 godina ali bi im uveo kazne nema 5 min na semaforu pa da krene , 25 puta levo desno pa razišlja pa skrene do se smisli napravi gužvu i posle se još i čukne i uvesti da moraju voziti u gradu 50kmh a ne na pravcima idu 20-30 pa ih obilaze kamioni šleperi gas gas
do 65-e godine, odeš u penziju i kada treba da uživaš, da odeš do vikendice u okolini ti nemaš kako osim kolima. Ne treba ukidati pravo starijima da mogu da voze, kao i pravo glasanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Stariji muškarac poginuo u udesu kod Merkura
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.03.2024.
•08:04 > 09:23
Komentari 26
Zemlja čudesa
Hattori Hanzo
Dudarim II
Drugo, pre 10tak godina neki hrvatski auto časopis je obavio i objavio istraživanje u vezi godina i pređenih km i udesa... i zamislite koja generacija ima ubedljivo najviše skrivljenih saobraćajnih nesreća po pređenom kilometru? Vozači 65+, zatim slede mlađi od 25...
a srednja genracija, tj radno sposobni imaju najviše nesreća sa smrtim ishodom....
tako da nije u redu generalizovati stvari... a ko je ovde kriv nije na nama da kažemo...
Darkoni
pera nevera
dobrivoje
Žuto svetlo
Učesnik sam u saobraćaju već 20g, od punoletstva, ne sećam se da je ikada bilo ovoliko nasilničke vožnje. Na žalost to su uglavnom mlađa lica, iz mojih iskustava.
NS boy
miki
Margarita
mile
dobrivoje
Da se ja pitam
Milsn
Svaki dan u saobraćaju sretnem gomilu vozača koji voze nevešto, kroz Cara Dušana po sredini dve trake, kod Futoške ne vide zelenu strelicu za levo, ne umeju da se parkiraju ili isparkiraju sa mesta gde komotno može omanji kamion da stane, koče u srednjoj traci pa se onda prestrojavaju u levu ili desnu, staju na svoje zeleno da propuste pešake koji stoje na crvenom svetlu... Bahati vozači su najveća opasnost, ali ovi nisu bahati, nego nesposobni za pravilnu vožnju, ali neko je procenio da jesu.
Branko
KLEOPATRA
Crnom automobilu ( mislim da je u pitanu Audi) se od siline udara, bukvalno raspao ceo prednji deo.
Miloš
Platon
@ NS boy
D.J.
NEKO
Ljiljana
Zorans
A sta cemo sa 85. Najednom?
Kaca Telep
ok, nema problema, neka onda grad/drzava obezbedi besplatan taxi/bus/voz/itd. prevoz licima starijim od 70 godina
Nebitno
NS boy
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H